Terug in Nederland - Reisverslag uit Geervliet, Nederland van LissyenJeroen - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Geervliet, Nederland van LissyenJeroen - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Lissy & Jeroen

01 Februari 2014 | Nederland, Geervliet

We zijn weer thuis! We hebben 3 fantastische maanden beleefd met z'n tweeën. Om nooit meer te vergeten!

We willen iedereen bedanken voor de vele lieve reacties op onze verslagen, de filmpjes en foto's op Facebook en natuurlijk de vele Whats appjes, smsjes en e-mailtjes. Dat heeft ons goed gedaan en het heeft er voor gezorgd dat we op de hoogte zijn gebleven van alle nieuwtjes :-)

We hopen iedereen snel live te kunnen spreken.

Veel liefs,

Jeroen & Lissy

• 01 Februari 2014 - 09:51

Ria:

En jullie bedankt voor het mogen meegenieten. Prachtige verhalen. Weet je nog....'n Paar maanden geleden gingen we jullie ervan overtuigen dat dit "hoogstwaarschijnlijk" de vakantie van je leven zou worden.....!

• 01 Februari 2014 - 21:53

Lionne:

Welkom thuis! Geniet van jullie thuiszijn. Ik kom jullie snel knuffelen ;-) Dikke zoen, Lillie

• 03 Februari 2014 - 17:11

Niels En Liesbeth:

hoi, jeroen en lissy. super bedankt voor jullie reactie op onze site! waarschijnlijk zijn jullie inmiddels alweer begonnen met werken, wij beginnen daar over twee weken weer mee.. nu nog eerst, genieten van aan francisco en vancouver. rarotonga kunnen wij ook zeker aanraden! leuk jullie ontmoet te hebben in nieuw zeeland! groetjes, niels en liesbeth